FAQ

De meest gestelde vragen over onze webwinkel of het bestelproces. Staat je vraag er niet bij, vraag het dan gerust bij onze klantenservice, per e-mail, live chat of per telefoon.

 

  1. Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar in de webwinkel?
    In het overzicht betalingen kunt u alle betaalmogelijkheden vinden en per betaalmogelijkheid, hoe het in zijn werk gaat.
     
  2. Heeft u ook een winkel?
    Nee maar wel een Beatysalon waar u de producten kunt komen bekijken en kopen. In de Beuatysalon heeft u de mogelijkheid om te pinnen.
     
  3. Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?
    Voor Nederland zijn de verzendkosten € 4,00.
     
  4. Wat zijn de verzendkosten voor de overige Europese landen in Euro zone 1?
    Voor verzending naar Euro zone 1 landen, bedragen de verzendkosten € 7,44 exclusief BTW. Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzonden.
     
  5. Welke landen vallen onder de Euro zone 1?
    Dat zijn België, Luxemburg, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco) Italie (excl. San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden.
     
  6. Wat zijn de verzendkosten voor de overige Europese landen in Euro zone 2?
    Voor verzending naar Euro zone 2 landen, bedragen de verzendkosten € 9,09 exclusief BTW. Bestelling boven de € 50,00 worden gratis verzonden.
     
  7. Welke landen vallen onder de Euro zone 2?
    Dat zijn Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.
     
  8. Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
    Ja de bestelling worden in een witte anonieme envelop per postnl verzonden, met als afzender alleen onze postcode en huisnummer.
     
  9. Is de webwinkel beveiligd?
    Ja de webwinkel is beveiligd met een SSL certificaat.
     
  10. Kan ik een bestelling plaatsen in de webwinkel en betalen bij het afhalen in de Beautysalon?
    Ja je kunt een bestelling plaatsen met de verzendoptie keuze afhalen Beautysalon. Dan wordt er geen verzendkosten in rekening gebracht. Daarna kan je een afspraak maken om ze in de Beautysalon af te halen. Je kunt in de Beautysalon betalen doormiddel van pinnen of met contant geld.
     
  11. Kan ik in de webwinkel een bestelling plaatsen en betalen na aflevering?
    Ja je kunt tijdens het bestelproces kiezen voor de betaalmogelijkheid Rembours. Voor verdere informatie, wil ik u verwijzen naar de pagina Betalingen met als hoofdstuk Rembours. Hier staat het volledige betaalproces en voorwaarden omschreven.
Top

eCommerce by CubeCart